Categories

Hay Day – Hiasan | Hay Day – Bahasa Melayu

Terdapat banyak hiasan yang anda boleh letak di ldang atau bandar anda. Ia memainkan peranan penting dalam membentuk persekitaran yang indah untuk ladang dan bandar anda.

Hiasan boleh diperoleh melalui cara-cara berikut:

Menggunakan syiling, permata atau baucar untuk membelinya dari kedai ladang.Menyertai acara bermusim/percutian.Memenangi ladam kuda derbi.Membeli pakej permata / pakej yang mengandungi hiasan.Menggunakan kad hadiah untuk membeli pakej misteri.Memutar putaran nasib.Menerima hadiah dari Supercell apabila ladang naik tahap dan ganjaran penghargaan lain.Membuka kunci haiwan tempat perlindungan.Membuka kawasan perluasan Istimewa yang mengandungi hiasan.Menggunakan token untuk membeli dari kedai desa.Menggunakan jaring misteri untuk “menangkap” hiasan Istimewa.Melengkapkan mata pas di Jalan Pas Ladang.Hiasan tersuai boleh diperoleh sebagai ganjaran dari derbi, desa dan Jalan Pas Ladang.

Penyimpan Hiasan

Semua hiasan boleh disimpan di kedai ladang. Jika anda ingin mengeluarkan hiasan, sila pergi ke kedai dan cari hiasan itu di bawah ikon “Bunga”. Dari situ, seret hiasan itu kembali ke ladang anda.